Bez względu na to, czy masz bogate doświadczenie w branży fitness, czy może dopiero stawiasz pierwsze kroki, idea większych zarobków z pewnością brzmi atrakcyjnie. Nie musisz jednak traktować tej kwestii w kategoriach odległych planów lub nieosiągalnych marzeń. Lepsze zarobki możesz osiągnąć tu i teraz. Jest to absolutnie wykonalne, a do tego niezwykle satysfakcjonujące. W tym artykule wyjaśniam, jak to zrobić.
Co cię powstrzymuje — ustal problem
Zastanawiasz się, jak zarabiać więcej jako trener personalny lub właściciel studia EMS? Gratulacje! Jesteś na dobrej drodze, aby się tego dowiedzieć. Skoro jednak zaprząta to twoją głowę, nietrudno się domyślić, że twoje zarobki nie są zadowalające. Oczywiście nie ma w tym nic złego. Wręcz przeciwnie, należy pochwalić cię za to, że próbujesz poprawić swoją sytuację! Najwyraźniej jednak coś powstrzymuje cię przed osiągnięciem wyższego statusu. Zanim zaczniesz pracować nad grubością swojego portfela, poszukaj więc odpowiedzi na pytanie: co powoduje, że zarabiam za mało?
Praca nad mindsetem jest ważna, ale nie o niej będziemy dziś rozmawiać. Zajmijmy się metodami, które pozwolą ci zarabiać więcej.
Każdy właściciel studia EMS i trener personalny chce TEGO
Jak zdobywać klientów? Trener personalny lub właściciel studia EMS, który chce utrzymać się na powierzchni i rozwijać swój biznes, musi znać odpowiedź na to pytanie. W końcu każdy, kto pracuje w branży fitness, potrzebuje stałego dopływu klientów! Pamiętaj, że osób chętnych na skorzystanie z twoich usług nie brakuje. Musisz jedynie dotrzeć do nich ze swoją ofertą, a następnie przekonać je do siebie. Jak to zrobić? Odpowiedź brzmi: marketing. Marketing trenera personalnego i marketing studia EMS może być podobny, choć obie te dziedziny dzielą pewne drobne różnice.
Marketing dla studia EMS i trenerów personalnych — jak powinien wyglądać?
Marketing to szeroki termin. Mieści się w nim wiele praktyk, które połączone w spójną całość pozwalają umacniać pozycję firmy na rynku. Załóżmy jednak, że zastanawiasz się jak otworzyć studio EMS, zaczynasz karierę trenera personalnego albo nawet masz bogate doświadczenie w którejś z tych dziedzin, ale po prostu potrzebujesz więcej klientów. Co zrobić?
Facebook ads dla biznesu fitness — lekarstwo na wszystkie problemy?
W pewnym sensie tak. Social media trenera personalnego są ważne. Biznesplan dla studia EMS jest jeszcze ważniejszy. Kurs trenera personalnego? Nic go nie zastąpi! Jeśli jednak chodzi stricte o pozyskiwanie klientów, branża fitness korzysta w tym zakresie najwięcej z Facebook ads. Co to takiego?
Facebook ads to reklama internetowa funkcjonująca w obrębie serwisu społecznościowego Facebook. Zasada jej działania nie jest trudna. Reklamy na Facebooku wyświetlają się odbiorcom, których możesz jasno określić przed włączeniem kampanii. W ten sposób jesteś w stanie dotrzeć do osób w konkretnym wieku, posiadających określone zainteresowania i plany lub przebywających we wskazanej lokalizacji. Co więcej, reklama może pozyskiwać dla ciebie numery telefonów do osób, które są zainteresowane twoją usługą i czekają na kontakt. Czy może być lepiej?
Facebook ads dla trenerów personalnych i studiów EMS — jak skorzystać?
Jak reklamować studio EMS lub usługę trenera samodzielnie? Na mojej stronie internetowej dzielę się swoją wiedzą na ten temat. Nie musisz więc oddawać swojego marketingu w ręce kogoś z zewnątrz. Nauczę cię, jak uprawiać go samodzielnie, osiągając efekty! Jeśli jednak nie masz na to czasu, mogę osobiście usiąść za sterami twojej reklamy na Facebooku. Z pewnością znajdziemy model współpracy, który będzie opłacać się każdemu z nas.
Strona internetowa — czy jest ci potrzebna
Jeśli prowadzisz studio EMS, strona internetowa pomoże ci w zdobywaniu klientów. To samo tyczy się trenerów personalnych oraz innych specjalistów z branży fitness. Strona internetowa to nie tylko znakomita wizytówka, która pozwoli ci przekuć zainteresowanych na klientów. Za pomocą odpowiednich wtyczek możesz również rejestrować odwiedzających i kierować do nich odpowiednio skrojone reklamy Faecbook ads.
Strona internetowa dla studia EMS
Osoby, które interesuje profesjonalna elektrostymulacja mięśni, z reguły nie wybierają studia przypadkowo. Nawiązanie współpracy ze specjalistą EMS to dla większości ludzi ważna decyzja podejmowana z uprzednim namysłem. Jeśli jesteś w tej branży, reprezentatywna strona WWW pomoże ci przykuć uwagę klientów i zdobyć ich zaufanie. Oprócz tego z pewnością okaże się ona nieocenionym narzędziem przydatnym w działaniach marketingowych.
Strona internetowa dla trenera personalnego
Czy trener personalny musi mieć stronę internetową? Pamiętaj — nikt nic nie musi! Będąc jednak całkiem poważnym, odpowiednia strona internetowa dla trenera personalnego pełni wiele praktycznych funkcji. Profesjonalna witryna to znacznie więcej niż wizytówka. Możesz używać jej do pozyskiwania klientów na treningi, kontaktu z podopiecznymi, a także budowania dodatkowych źródeł dochodu, takich jak na przykład sprzedaż kursów.
Brzmi jak plan? A zatem wprowadźmy go w życie! Jeśli ilość poruszonych tu wątków na pierwszy rzut oka wydaje się przytłaczająca, nie martw się. Z przyjemnością pomogę ułożyć wszystko w logiczną całość, która pozwoli ci zarabiać więcej i rozwijać swój biznes. Do zobaczenia!