Jak reklamować się jako trener personalny — pełen kalendarz gwarantowany!

A więc jesteś trenerem personalnym lub właśnie zamierzasz nim zostać. Ponadto zastanawiasz się, co zrobić, aby mieć więcej klientów. Czy tak? Jeśli mam rację, trafiłeś pod właściwy adres. Zostań ze mną, a dowiesz się, jak pozyskiwać klientów jako trener personalny. Samo mięso i esencja licznych doświadczeń. Zaczynajmy!

Stały dopływ klientów — tego potrzebujesz

Gwarantuję, że jestem w stanie pomóc ci wypełnić kalendarz po brzegi. Ale ustalmy sobie jedno — na tym nie zakończy się twoja przygoda z marketingiem. Co mam na myśli?

Skoro tu jesteś, na pewno wiesz już, jak funkcjonuje branża fitness. Nie zaskoczę cię zatem, jeśli powiem, że najprawdopodobniej zaledwie garstka klientów zostanie z tobą na dłużej niż kilka miesięcy. Niektórzy osiągną swoje cele wcześniej, inni się poddadzą, a jeszcze inni usamodzielnią. Jeśli chcesz zatem zarabiać jako trener personalny, nie możesz polegać na chwilowych wzlotach i pojedynczych sukcesach.

Zapamiętaj — stały dopływ klientów jest konieczny, aby zbudować biznes w branży fitness, który na siebie zarabia. Jak to zrobić? Z pomocą przychodzi marketing internetowy.

Czy tradycyjne formy reklamy przestały działać?

Zaraz, zaraz — czy przypadkiem nie zapomniałeś o tradycyjnej reklamie? To pytanie pojawia się teraz w umysłach wielu czytelników. Wiem o tym, bo regularnie widuję je także w mojej skrzynce.

Odpowiadając, marketing dla trenera personalnego może wykorzystywać częściowo również tradycyjne metody. Jeśli tworzysz biznesplan lub zamierzasz to zrobić, uwzględnij je. Nie pozwól jednak, aby złudne pragnienie bezpieczeństwa powstrzymało cię przed tym, co mało znajome, a najlepsze. Czy nie uważasz, że filarem twojej działalności trenerskiej powinna być najskuteczniejsza z dostępnych metod? To ma sens.

Najskuteczniejsza reklama dla trenera personalnego

Lata moich doświadczeń oraz doświadczeń osób, z którymi współpracuję, jasno pokazują, że marketing trenera personalnego najlepiej oprzeć o reklamy na Facebooku, znane szerzej jako Facebook ads. Rozwiązanie to ma wiele zalet, które czynią je idealnym dla osób pracujących w tym sektorze.

Największa z nich polega na odwróceniu paradygmatu social media. Co mam na myśli? Facebook ads dla trenerów personalnych pozwalają niejako wyjść naprzeciw osobom, które z całą pewnością są zainteresowane twoją usługą. Zauważ, proszę — nie czekasz, a wychodzisz z inicjatywą. Nie jesteś pasywny, a aktywny. Jak wygląda to w praktyce?

W telegraficznym skrócie, tworząc reklamę, możesz bardzo precyzyjnie określić jej odbiorców. To ty decydujesz, kto zobaczy daną treść. Możesz docierać do osób o konkretnym wieku, miejscu zamieszkania i płci, lecz także zainteresowaniach lub potrzebach.

Czy zauważasz subtelną, acz kluczową różnicę między tą metodą reklamy online a zwykłym prowadzeniem fanpage’a i biernym czekaniem na zainteresowanych? Dzięki Facebook ads dla trenerów personalnych to ty kontrolujesz proces, a nie na odwrót.

Co więcej, metodę tę można zaaplikować na każdym etapie rozwoju. Bez względu na to, czy próbujesz zacząć pracę trenera personalnego, czy prowadzisz swoją działalność już jakiś czas, reklama na Facebooku wzniesie twoje przedsięwzięcie na wyższy poziom.

Jak ustawić Facebook ads — trener personalny pyta

Uprzedzam — nie jest to trudne. Ale nie jest również banalne. Prawdopodobnie będziesz musiał poświęcić kilka godzin na zrozumienie podstaw, a kilkanaście na nauczenie się płynnej obsługi menedżera reklam. To tyle! Pomyśl — kilka lub kilkanaście godzin pracy dzieli cię od znalezienia stałego źródła klientów z branży fitness.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak to robić, przejdź do strony głównej. Znajdziesz tam dostęp do praktycznej wiedzy na temat Facebook ads dla trenerów personalnych w przystępnych pakietach. Gorąco zapraszam!

Kliknij i dołącz do naszego szkolenia i grupy trenerów, którzy samodzielnie robią reklamy i dbają o swój marketing.

Facebook ads dla trenera personalnego — czy to wszystko?

Jeśli myślisz, jak promować się jako trener personalny, możesz być spokojny — właśnie znalazłeś najlepszy sposób. Przygotuj się jednak na pracę pełną prób i błędów. Rezultaty nie przyjdą same! Ale przyjdą, jeśli spróbujesz wystarczająco mocno — gwarantuję ci to.

Pracę musisz włożyć nie tylko w przygotowanie i wyselekcjonowanie działających reklam. Bardzo ważna jest także właściwa prezencja i aktywność w sieci. Social media trenera personalnego to swoista wizytówka, na podstawie której większość osób podejmuje ostateczną decyzję w sprawie współpracy. Warto przygotować swój prywatny profil na Facebooku oraz fanpage na tej platformie, a także odpowiednie konta na Instagramie, TikToku i wszędzie tam, gdzie kryje się potencjał.
Skuteczny marketing trenera personalnego wymaga połączenia wielu kropek. Początki mają prawo przytłoczyć — to zupełnie normalne! Kiedy jednak już uda ci się to zrobić, wszystko stanie się proste. Ja sam oraz setki osób, z którymi miałem przyjemność pracować, jesteśmy idealnym tego przykładem. Daj znać, a wspólnie ułożymy strategię pozyskiwania klientów dla trenera personalnego z piękną wizją i ogromnym potencjałem, którym jesteś TY!

Przeczytaj również:

Ciekawe Artykuły